Thursday, 11 December 2014

Must Do After A Holiday Abroad

Eat curry!

Like, seriously.

That's what I usually crave.
My first curry meal after our vacation was at the airport when we returned. A rather uninspiring meal, I have to say... Darn, cost me almost RM100.00 for a meal for three. But then again, airport food, mah. 
And a few days later, banana leaf rice at Nirwana Maju in Bangsar.

Now this is better!

Tummy was happy. Hahaha

20 comments:

  1. Haha. Usually like that. After long holiday abroad, you would miss local dish. I were the same too when spent more than a week in Korea. Bored of kim chi on 2nd day. Lol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I won't be bored of kimchii though. Hahaha

      I keep a balang in my house at all times! LOL

      But yes... of course we will miss local food. ;)

      Delete
  2. Hmm I can understand that kinda craving! But I like Jap food, I think I will Jap food instead when I come back to Msia, haha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Really?

      I seldom eat Japanese food when I'm back home unless at one favourite restaurant or home-cooked Japanese food. LOL

      Delete
  3. Hahaha, after all, Kare Katsu Don is totally different from Kari Ayam, I can understand that! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Never eat kare or katsu in Japan though! LOL

      But yes, Japanese curry is totally different from chicken curry. :)

      Delete
  4. no wonder that plate of nasi lemak with chicken curry looks familiar!! muahaha..

    errr, has the same shop moved from LCCT to KLIA2??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dunno. Must be la...

      But additions of more shops. ;)

      Delete
    2. and many more shops!! probably that's the reason we have to walk so far to/from the boarding gate?? :D

      Delete
    3. Of course!

      Brilliant idea for them. Hahaha

      But I actually did not mind the walk. :P

      Delete
  5. RM100 at Nirwana Maju, can get you to eat till you get jelak of the food for three months dei..

    and look at your anak bujang, he's more happy in Bangsar!! hihihihi ^^


    ReplyDelete
  6. Is the curry hotter than Japanese curry?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Much much hotter and spicier. :)

      Delete
  7. That's why Anay damn kiasu and carted along Sambal chilly sauce, curry flavoured cup noodles and meat floss overseas in my luggage. I sure miss our food esp in China where they eat bland and stinky food in remote areas!
    Wah! I won't ever fork out RM100 for airport food if they cannot please my tummy but you did! So painful dei.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I go holiday dun wan to think about our local food la. Hahaha

      But after come back, sure must immediately go eat what I miss.

      Anay... what to do. I pay lor when hungry. ;)

      Delete
  8. Foods at the airport is always not cheap...

    ReplyDelete
  9. Fulamak! I love banana leaf rice :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...