Thursday, 5 December 2013

His & Hers And Stuff To Give Away

Two watches.

The "His" looks much daintier than the "Hers".

HAHAHA

There'll be no more fighting over a running watch after this! Although the His, which is a Polar; is a Fitness Watch, not a Running watch. Doesn't matter. 

Both watches have heart rate monitors. ^^

And oh yeah, for the Berry Bright giveaway + Lina random giveaway; congrats to *drum roll, cymball clanging, fireworks popping*
  1. SK
  2. Twilight Man
  3. Small Kucing
  4. Angeline
  5. Wenn
  6. Aizat
  7. Bett
  8. Millie
  9. Willie
  10. Atom Tobio
Thanks everyone for being sporting and commenting. ^^

Some of you I already have your addresses, some of you I'll email to get your addresses, OK. Berry Bright will send the sample direct to you. Maybe after Dec 21st.

On my part, I already have the stuff for the ladies. But I think not fair pulak if I don't give anything to the men. So all 10 will get something. Nothing much. Just a sign of appreciation from me. ^^

33 comments:

  1. Yayyy i'm among the chosen one... So flattered... Will it come with the seaweed collagen sample too? The one you've been consumed religiously... ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang tu mana leh masuk sekali dalam cerita product ni, Dik oi. Different brand. @.@

      Delete
  2. Thanks, that's nice..it's so convenient as it's in a sachet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup, convenient to take. ^^

      Delete
    2. Thanks Lina for the coffee sachets and cute lipstick.

      Delete
  3. Opps, I miss this giveaway!! :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awwww.... I actually was hoping you participated

      Delete
  4. Kamsiah, thank you very muchy, doumo arigatou gozaimaishita, terima kasih banyak banyak, xie xie and nandri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's not much la. I hope you won't be too disappointed

      Delete
    2. i was very happy to open your gift when I received it today... When I saw there's no BB I feel disappointed. yeah then I realized you did mention that BB will send the sample to us somewhere around 20th or something dec... How come so fast I received gift from you... You know lar me blur blur sotong one sometime... Thanks for your generous giveaway personally from you. I'm not sure how is the coffee yet, will try it when I get bec to the office next week. Thanks ya.

      Delete
  5. I wanna let my son to try that berry bright. Kids are half sachet right?

    ReplyDelete
  6. Wow, I saw the watch printed with Ironman Triathlon...

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's a Timex watch, Ironman/Triathlon series

      Delete
  7. wah wah ... macam santa claus only, got goodies to give away one hahaha
    throw some money (or the watch) my way la, pls! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I oso want some money to be thrown to me. LOL

      Delete
  8. so i would presume the one on the left is for him and the one on the right is for her?? haha.. you know lah, some ladies love men's watch, and some men love the diva's watch kan?? :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg besar is mine. Yg kecil is His. :P

      Delete
  9. fuyoh, first thing in the morning and saw my name top of the list!! awww, so lucky and so happy!! thank you Lina for the giveaway.. now, i shall wait for Berry Bright to send me the christmas gifts for this year, hehe!!

    THANK YOU LINA THE LENG-LUI
    THANK YOU BERRY BRIGHT!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboi this Ah Boy always mulut manis. No wonder Mak Glam sayang dia. Bagus!

      Delete
    2. Mulut manis to melt prospective FIL & MIL too! :P

      Delete
  10. ah?? still got some other things from the host besides the goodies from the sponsors?? awww, so sweet lah.. i am already very contented with the Berry Bright sachets, not necessarily need to top up with your gifts lah, can save the money to go to Japan next year (to celebrate Raimie's last year of being a children), hehe!! but if you insisted to give, i accept aje la~~ :D

    ReplyDelete
  11. Congratulations to the winners! I missed out on your giveway.

    ReplyDelete
    Replies
    1. If there are more opp, I'll rustle something up for another giveaway. *let's hope I can find sponsors* :)

      Delete
  12. Congrats to the winners!! No year end presents for me? lol

    ReplyDelete
  13. Yay! Yay! Yay! My name is on the list! Thank you Lina Leng Lui...

    I will ask my despatch to collect from you and Meow's jar sekali Gus, okay! Kamcha Hamida!

    ReplyDelete
  14. The watches are nice and sporty rugged. So how do I earn it? ....tak malu Minta Anay dei........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Earn it? Senang? Work and get money. Then buy one! Muahaha

      Delete
  15. Congrats to anyone who's in the list!!! =]

    ReplyDelete
  16. Ohhh this post ah...i thought the other post....understood.,

    Thanks Lina.

    wah sekali baca I thought you giving everyone watch...baca second round baru understand more Hahaha... Thanks a lot for the gifts ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I guess I need to write in better and be concise to avoid confusing people.

      Must improve on my writing!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...